tisdag 27 april 2010

Så trött!

Helvetesdag! J och C var borta från jobbet idag på grund av rätt diffusa skäl, lät det som. J´s släkting var sjuk och C var dålig själv eller nåt. De har det säkert svårt och jag surar bara för att det innebar att jag var tvungen att jobba extra hårt. Jag slet som en bäver med kulisserna till nya pjäsen och när jag väl kom hem till Skarpnäck så ville jag bara slänga mig i soffan och bli ompysslad av M. Men tji fick jag. Folk hade nämligen behagat sjukskriva sig även på hans jobb! Trots att M jobbar på kontor och inte lyfter tunga saker, som jag gör, så var han helt slut av allt extraarbete. Vi tinade en låda köttfärssås från frysen och låg sedan i varsitt hörn av soffan och tittade på 28 days later. Jag älskar verkligen att M tycker om film lika mycket som jag gör. Speciellt skräckfilm. 28 days later var sjukt spännande och väldigt obehaglig. Hoppas jag inte drömmer mardrömmar i natt. Hoppas också att alla på jobbet behagar vara närvarande i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar