torsdag 27 maj 2010

Info, tack!

Fortfarande ingen information om utbrottet. Jag ska försöka kontakta myndigheterna och erbjuda dem mina kunskaper, då de själva uppenbarligen inte är kompetenta inom zombie-apokalyps-området.
Fast kanske vet de redan vad som pågår. Kanske kommer viruset från dem. Man vet ju inte.
Och försätter jag mig själv i fara genom att antyda att jag vet vad som pågår? Är zombiesarna inte den enda faran?
Jag kanske borde ligga lågt ett tag.

Tills vidare går jag till jobbet som vanligt och vi kämpar på med endast delar av personalstyrkan och okänt antal vikarier. Vad som har hänt med de frånvarande vill jag inte tänka på, men kan förstås inte låta bli.
Ringer till familj och vänner varje dag för att kolla att de är ok. Snart måste sanningen fram!
Kunskap och god kondition är det enda sättet att överleva zombie-apokalypsen.

Tills vidare finns lite info om pandemier här:

http://www.forskning.se/temaninteraktivt/teman/pandemier/tiofragorsvar/tiofragorochsvar/vadarenpandemi.5.303f5325112d7337692800016982.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar